Za najbolje moguće iskustvo na ovoj web prezentaciji
Ova stranica koristi kolačiće za najbolje moguće korisničko iskustvo. Nastavljajući da koristite našu web stranicu prihvatate upotrebu naših kolačića (eng. Cookies) (osnovnih kolačića). Kolačići sa zahtevanim obaveznim odobrenjem (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizovani sadržaj) biće aktivni tek nakon njihove eksplicitne aktivacije. Ako pristanete na upotrebu kolačića, identifikacioni podaci će biti obrađeni od strane naših partnera (dobavljača kolačića i dobavljača IT usluga). Za ovu web stranicu i kolačiće odgovoran je Porsche SCG doo. Dodatne informacije o korišćenim kolačićima i njihovoj deaktivaciji mogu se naći u našoj strani o politici privatnosti i smernicama za kolačiće.
Aktivirati sve kolačiće
Zatvoriti meni
Zatvoriti

31.7.2019 Prvi član ID. porodice zove se ID.3

Početak nove, potpuno električne porodice biće u kompaktnoj klasi
Treće glavno poglavlje u istoriji uspeha brenda
ID. označava inteligentni dizajn, identitet i vizionarske tehnologije

  • Početak nove, potpuno električne porodice biće u kompaktnoj klasi     
  • Treće glavno poglavlje u istoriji uspeha brenda     
  • ID. označava inteligentni dizajn, identitet i vizionarske tehnologije

Mesecima pre zvanične svetske premijere na međunarodnom sajmu automobila IAA, već je postignut sledeći korak: Danas Volkswagen zvanično najavljuje ime prvog modela nove ID. porodice. Zove se ID.3. 3 je značajan na dva načina. Sa jedne strane, pokazuje ID. koji pripadaju kompaktnom segmentu, što je klasna razlika u sistemima klasifikacije unutar industrije. Sa druge strane, ID.3 prati Beetle i Golf kako bi predstavio treće glavno poglavlje od strateškog značaja za istoriju brenda.

"Sa ID.3, krećemo od centra, jezgra marke Volkswagena, u kojem se može naći većina modela i obim prodaje. Broj 3 takođe signalizira proširenje u segmentima iznad i ispod. Imamo mnogo toga u pripremi ", kaže Jurgen Stackmann, član Upravnog odbora Volkswagena za marketing i prodaju, nudeći pregled Volkswagenove kampanje e-mobilnosti. Sa ovom kampanjom, brend je spreman da postane globalni brend broj jedan do 2025. godine, sa više od 20 modela sa potpuno električnim pogonom i više od milion prodatih vozila godišnje, od kojih su svi umreženi i bez emisija.

Svaki član ove familije modela nosiće ime ID. koji predstavlja novu, nezavisnu seriju proizvoda u portfoliju brenda. Dok je Beetle jednom mobilisao mase, a Golf kao predvodnik klase imao je velike inovacije u svakoj generaciji, ID. e-mobilnost će učiniti dostupnom širokom spektru korisnika. ID.  označava inteligentni dizajn, identitet i vizionarske tehnologije. Nakon lansiranja ID.3, pojaviće se dodatni modeli, kao što su oni koji su predstavljeni kao ID. konceptni automobili. CROZZ, ID. VIZZION i ID. ROOMZZ, a koji će u budućnosti biti imenovani i brojevima modela.

Ups!
Izgleda da vaš pretraživač nije ažuriran ili web lokacija nije ispravna. Većina pretraživača (ne i MS Internet explorer 11 i stariji) rade.

Preporučujemo da ažurirate vaš pretraživač!
Najnovija verzija može da obezbedi odgovarajuće iskustvo pretraživanja na internetu.

Hvala na poseti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim