Potrošnja automobila može odstupati od podataka koje navodi proizvođač. Zbog toga se podaci utvrđeni na osnovu "Novog evropskog ciklusa vožnje (NEFZ) vrlo često kritikuju. Razlog je što realna potrošnja jako zavisi od individualnog ponašanju u vožnji i opremi vozila. Na primer o tome da li se automobil koristi pretežno u gradu, na otvorenom putu ili na autoputu. Kako bi se u obzir uzele i ove razlike, teorijski uslovi NEFZ ciklusa pretvaraju se u dinamičniji profil vožnje, baziran na statističkim istraživanjima i proceni prosečnog profila korisnika. Pritom se u obzir uzimaju jače ubrzanje i viša prosečna i maksimalna brzina. Umesto kombinovane simulacije vožnje u gradskom i vangradskom saobraćaju vozilo se sada testira u četiri faze različitih područja brzine.
Vrednosti emisije izduvnih gasova i potrošnje utvrđene prema WLTP postupku od 1. septembra 2017. obavezno se navode za sve nove modele putničkih vozila i motora. To važi u Evropi i u mnogim drugim državama širom sveta.
Ovde prikazana vozila mogu u pojedinim detaljima da se razlikuju od aktuelnog programa isporuke za Srbiju i Crnu Goru. Kod nekih primera prikazana je dodatna oprema koja je dostupna uz doplatu. Sve cene su neobavezujuće, nekartelisane preporučene maloprodajne cene i uključuju PDV.