Meni
Zatvoriti meni
Zatvoriti

Sistemi asistencije iz Volkswagena Jednostavnije parkiranje

Sistemi asistencije koji mogu da vam pomognu prilikom parkiranja.

Nema razloga za nervozu zbog parkiranja. Volkswagen sistemi asistencije mogu da vam pomognu sa kamerama i senzorima na uzanim parking mestima. Neki sistemi vode računa o manevarima u okviru svojih granica mogućnosti. Upoznajte podršku koja će vas potpuno zadovoljiti.

Area View

Sve na prvi pogled.

Sveobuhvatna vidljivost okoline vozila realizovana je preko četiri kamere koje su neprimetno integrisane u vozilo. Prednja kamera je smeštena u rešetki, zadnja kamera u dugmetu kvake na vratima prtljažnika i bočne kamere u bočnim retrovizorima. Širokougaone kamere detektuju područje oko vozila u granicama mogućnosti sistema tako da čak i "slepe tačke" postaju vidljive.

Area View nudi vozaču različite poglede koje može odabrati u zavisnosti od saobraćajne situacije i svoje želje. Na primer, prikaz prikolice prikazuje liniju vodilju na prikazu sa kamere koja vozača vodi tačno do poluge prikolice.

Novu generaciju "Area View" karakteriše prošireni opseg funkcija. Veća rezolucija kamere omogućava detaljniji prikaz okruženja vozila. Isto tako novi 3D Ptičja perspektiva omogućava projekciju prikaza sa četiri ugla kamere na hemisferu. Ovo stvara 360 ° sveobuhvatni pogled oko vozila, iz kojeg se mogu definisati brojni detaljni pogledi.

Asistencija za izlazak sa parking mesta

Pazite na zadnju stranu.

Optimalno pozicioniranje senzora iza zadnjeg branika omogućava sistemu da nadgleda bočno područje iza vozila bolje od vozača. Ako sistem otkrije nailazak drugog vozila, vozač se obaveštava zvučnim signalom. Ako vozač ne reaguje, sistem može da ublaži moguće posledice nesreće u slučaju neposrednog sudara intervencijom kočenjem.

Ova asistencija se nudi u kombinaciji sa senzorom "Blind Spot" ili asistentom za promenu kolovozne trake "Side Assist".

Asistencija pri parkiranju i Park Assist

Samostalno parkiranje.

Asistencija pri parkiranju može da pomoću ultrazvučnih senzora na braniku prati objekte u udaljenosti do 150 cm iza, a u zavisnosti od modela i ispred vozila. Prepreke su zvučno i vizuelno prikazane u radio i navigacionom sistemu. Asistencija za parkiranje deluje u granicama mogu'nosti sistema.

Ako se aktivira "Park Assist" (sistem asistencije pri parkiranju), sistem prepoznaje prikladno mesto za parkiranje pomoću ultrazvučnih senzora kada se vozi do maksimalne brzine od 40 km / h. Veličina uzdužnog parking mesta mora biti najmanje dužina vozila sa dodatnim manevrskim rastojanjem od 0,8 m. Na poprečnom parking prostoru minimalna bočna udaljenost je samo 0,35 m.

Sistem se takođe može nositi sa parkiranjem na veoma uyana parking mesta na udaljenosti od 25 cm ispred i iza vozila.

Prvi put sa novim Passatom koristi se novi sistem "Park Assist-a". U budućnosti će biti moguće poluautomatsko parkiranje napred u poprečnim parkirnim mestima. Osnovne funkcije Park Assist-a poboljšane su upotrebom novog mapiranja okruženja, tako se postiže još preciznije parkiranje. Pored toga, sistem će u budućnosti biti u mogućnosti da nezavisno prepozna parkirni prostor i odabere odgovarajući manevar.

Vozač zadržava kontrolu nad vozilom u svakom trenutku i može da isključi asistenciju intervencijom upravljača ili kočenjem do zaustavljanja.

Rear View

Kretanje unazad sa najboljim pogledom.

Kamera se automatski aktivira kada je odabrano kretanje unazad. Na displeju radio i navigacionog sistema, vozač može u okviru granica mogućnosti sistema da prepozna da li je put slobodan. Linije vodilje u zavisnosti od ugla upravljača daju dodatnu orijentaciju. Na primer, sistem takođe može da pomogne prilikom manevrisanja prikolicom.

 

Trailer Assist

Lako manevrisanje prikolicom.

"Trailer Assist" asistira vozaču prilikom manevrisanja prikolicom. Sve što treba učiniti je, da zaustavite svoje vozilo u odgovarajućem položaju, prebacite menjač za kretanje u nazad i aktivirati sistem putem odgovarajućeg dugmeta. Kamera nadgleda okolinu i prikazuje je na ekranu na komandnoj tabli.

Uz pomoć prekidača za podešavanje ogledala, vozač može da podesi željeni smer vožnje prikolice. Tada sistem preuzima upravljanje i samostalno upravlja. Vozač mora samo da kontroliše ubrzavanje i kočenje. Smer prikolice može da se prilagodi/podesi tokom procesa vožnje.

Tokom celog procesa, odgovornost za ubrzavanje i kočnicu snosi vozač, a proces se u bilo kojem trenutku može zaustaviti intervencijom upravljačem. Da biste je deaktivirali, samo ponovo pritisnite dugme za parkiranje ili pomerite upravljač.

Ups!
Izgleda da vaš pretraživač nije ažuriran ili web lokacija nije ispravna. Većina pretraživača (ne i MS Internet explorer 11 i stariji) rade.

Preporučujemo da ažurirate vaš pretraživač!
Najnovija verzija može da obezbedi odgovarajuće iskustvo pretraživanja na internetu.

Hvala na poseti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim