Za najbolje moguće iskustvo na ovoj web prezentaciji
Ova stranica koristi kolačiće za najbolje moguće korisničko iskustvo. Nastavljajući da koristite našu web stranicu prihvatate upotrebu naših kolačića (eng. Cookies) (osnovnih kolačića). Kolačići sa zahtevanim obaveznim odobrenjem (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizovani sadržaj) biće aktivni tek nakon njihove eksplicitne aktivacije. Ako pristanete na upotrebu kolačića, identifikacioni podaci će biti obrađeni od strane naših partnera (dobavljača kolačića i dobavljača IT usluga). Za ovu web stranicu i kolačiće odgovoran je Porsche SCG doo. Dodatne informacije o korišćenim kolačićima i njihovoj deaktivaciji mogu se naći u našoj strani o politici privatnosti i smernicama za kolačiće.
Aktivirati sve kolačiće
Zatvoriti meni
Zatvoriti

Sistemi asistencije iz Volkswagena Dobro dođe.

 

Sistemi asistencije koji mogu da vas zaštite.

Većina Volkswagenovih sistema za asistenciju vozačima su tu da vas oslobode svakodnevnog stresa. Ali postoje i sistemi koji ne postanu aktivni sve dok se ne nađete u nepredviđenoj situaciji. Oni mogu da zaštite putnike i ostale učesnike u saobraćaju. Lep je osećaj znati da je takva zaštita prisutna.

Kočnica u slučaju višestrukog naletanja

Jedan udes ne bi trebalo da izazove dodatne sudare.

Kočnica u slučaju višestrukog naletanja doprinosi tome da se posle jednog sudara ne dogodi više dodatnih sudara. Sistem je tu da bi se izbegli dodatni sudari i spreči zanošenje. On u granicama sistema obezbeđuje što brže zaustavljanje Vašeg Volkswagen vozila.

Proaktivni sistem zaštite putnika

Povećava zaštitu kada preti sudar.

Ako proaktivni sistem zaštite putnika otkrije potencijalnu nezgodu, vozilo i putnici se pripremaju za moguću nesreću na preventivni način. U ovom slučaju, automatsko zatezanje sigurnosnih pojaseva fiksira vozača i suvozača na sedištu. Ako sistem detektuje visoku bočnu dinamiku - tj. moguće klizanje vozila - panoramski krov i bočni prozori se automatski zatvaraju, ostavljajući jedan manji otvor. Zatvaranje bočnih prozora garantuje u ovom slučaju najbolju moguću podršku vazdušnih jastuka za glavu/bok, kako bi se razvila optimalna zaštitna funkcija. Istovremeno, zatvoreni prozori i zatvoreni panoramski krov sprečavaju upadanje raznih predmeta poput kamenja ili grana, što takođe može da izazove povrede.

Emergency Assist

Zaustavlja vozilo kada Vi to niste u stanju.

Opcioni sistem Emergency Assist u slučaju hitnih zdravstvenih problema preuzima delimično upravljanje vozilom. On postaje aktivan kada sistem za ostanak u saobraćajnoj traci "Lane Assist" ne registruje aktivnost vozača na volanu i kada uprkos upozorenju izostane njegova reakcija. Sistem u tom slučaju kratkim aktiviranjem kočnice, zvucima upozorenja, uključivanjem sva četiri migavca i sporom vožnjom u sopstvenoj saobraćajnoj traci pokušava da reaktivira vozača, ali i da upozori saputnike i ostale učesnike u saobraćaju. Ukoliko vozač i tada ne preuzme upravljanje vozilom, Passat će kontrolisano biti zaustavljen. Na taj način je, u okviru granica sistema, moguće sprečavanje udesa.

Sistem Emergency Assist je na raspolaganju u kombinaciji sa paketom sigurnosti za model Passat Highline sa menjačem sa dvostrukom spojnicom DSG.

„Front Assist“

Kada su ulice pune, Vi ste potpuno opušteni.

U saobraćaju možete da ostanete opušteni ukoliko držite dovoljno odstojanje u odnosu na vozila ispred. Podršku pri tom Vam pruža opciona automatska kontrola odstojanja ACC. ACC meri rastojanje i relativnu brzinu vozila ispred, pri čemu senzor nadzire prostor ispred vozila. Kod vožnje u koloni i zastojima sistem u kombinaciji sa opcionim menjačem sa dvostrukom spojnicom DSG usporava vozilo do zaustavljanja i u zavisnosti od situacije u kratkom roku ponovo pokreće vozilo. Sistem može, u okviru svojih granica, da drži odstojanje u odnosu na vozilo ispred do brzine od 160 km/h.

Ponekad se dogodi nešto nepredviđeno, tako da je potrebno brzo i snažno kočenje. U takvim slučajevima od pomoći može da bude sistem za nadzor prostora oko vozila koji je sastavni deo paketa opreme, uključujući i funkciju nužnog kočenja u gradskoj vožnji. Ukoliko pri brzinama između 30 i 210 km/h u granicama sistema dođe do prepoznavanja kritične situacije naletanja, sistem Front Assist zvučno i vizuelno upozorava vozača i priprema moguće kočenje. Ukoliko ne dođe do otklanjanja kritične situacije, sistem automatski započinje kočenje koje, u datim okvirima, smanjuje brzinu naletanja. Sistem Front Assist pruža podršku vozaču i za vreme samog kočenja tako što - kada je to potrebno - koristi maksimalnu snagu kočenja.

Funkcija nužnog kočenja u uslovima gradske vožnje (City Emergency Brake) predstavlja proširenje sistema Front Assist i deluje u uslovima kreni-stani saobraćaja tako što pri brzinama od 5 do 30 km/h može da reaguje naglim kočenjem u poslednjem trenutku pre sudara usled naletanja.