Saveti u slučaju udesa

Pravilno postupanje u slučaju udesa

Saobraćaj i broj vozila na putevima Srbije u stalnom je porastu. U takvim uslovima ni najbolje osiguranje ne može da spreči udese.

Sa Volkswagen savetnikom "Pravilno postupanje u slučaju udesa" želimo da Vam u slučaju nezgode na najbolji način pomognemo.

Uz našu pomoć naći ćete najvažnije informacije o pravilnom postupanju na mestu udesa.
 

Korak po korak

1. Obezbedite mesto udesa
Uključite sva četiri migavca, navucite sigurnosni prsluk (uvek ga držite u kabini vozila!), nakon toga postavite sigurnosni trougao (vidi tačku 2).

2. Postavljanje sigurnosnog trougla
Označite mesto nezgode crvenim sigurnosnim trouglom na zakonski propisanoj udaljenosti od vozila tako da se može lako uočiti.

3. U slučaju povrede putnika obavezno obratiti pažnju na sledeće:
Pružiti prvu pomoć - počnite sa merama za spašavanje života. Obavestite hitnu pomoć i policiju!

Kao informacija, hitan poziv mora da sadrži sledeće:

  • šta se desilo?
  • gde je mesto udesa?
  • kada je došlo do udesa?
  • koliko povređenih ima?
  • ko zove?

 

Hitni pozivi:

  • Policija 192
  • Hitna pomoć 194
  • Vatrogasci 193
  • Hitan poziv širom Evrope 112


4. Šta činiti kod materijalne štete
Dajte učesniku u udesu Vaša dokumenta o vozilu na uvid.
Zajedno sa učesnikom u udesu napravite zapisnik i obojica ga potpišite (bez svaljivanja krivice, već jednostavnu reprodukciju dešavanja radi bržeg regulisanja štete).

5. Dokazni materijal
Snimite mesto udesa. Ukoliko ima svedoka, zapišite njihova imena i adrese.

6. Garancija mobilnosti 

Volkswagen Garancija mobilnosti dobija se automatski i besplatno kupovinom novog vozila. Obnavljanje važenja garancije mobilnosti je moguće samo uz redovno obavljene inspekcijske/intervalne servise u ovlašćenom Volkswagen servisu (uz evidentiranje u servisnoj knjižici), ukoliko to korisnik želi i naglasi servisnom savetniku, do kraja životnog veka vozila. Obavljanje inspekcijskog/intervalnog servisa od strane ovlašćenog Volkswagen servisa, omogućava korišćenje usluga garancije mobilnosti do dospeća narednog inspekcijskog/intervalnog servisa predviđenog prema planu održavanja vozila.
Garancijom mobilnosti su pokriveni i slučajevi saobraćajne nezgode u Srbiji ili Crnoj Gori. U ovom slučaju, usluga se ograničava na šlepanje do najbližeg ovlašćenog Volkswagen servisa.
  

Pozivom na broj 0800 099 999 dobićete pomoć 24 časa na dan.

Cookies
Ovaj sajt koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posete prezentacije.
Prihvati i nastavi