Usluga hitnog poziva u vašem ID.
Registrujte svoj ID. U slučaju ozbiljnog udesa, pomoć se automatski poziva putem
eCall sistema za hitne pozive koji je propisan u Evropskoj uniji, dok se svi važni
podaci prosleđuju najbližem centru za kontrolu spasavanja.
Takođe možete koristiti SOS dugme u svom vozilu da ručno pošaljete hitni poziv.
Tada će o vama lično brinuti pozivni centar1. Ovu uslugu
možete koristiti i ako niste aktivirali We Connect. U dobrim ste rukama u hitnim
slučajevima.
Poziv u slučaju kvara2 u vašem ID.
U slučaju kvara, možete koristiti svoj ID. Aktivirajte pomoć na putu1 u bilo kom trenutku. I to u mnogim evropskim zemljama. Pritiskom na dugme automatski ste povezani sa pozivnim centrom koji će vam pomoći sa konkretnim preporukama za akciju ili će vam poslati Volkswagen mobilni servis. Ako ste zaključili We Connect ugovor, podaci o vašem vozilu će se automatski poslati.
"Travel Assist" podacima roja u vašem ID.
Opcioni "Travel Assist" sa podacima o roju3 može da koristi vaš ID. neprekidno u sredini trake ili duž vaše željene linije dok automatski održavate podešenu maksimalnu brzinu i rastojanje do vozila ispred4. Pored toga, "Travel Assist" prati okolni saobraćaj kako bi vam pomogao da promenite traku na autoputu ako želite. U vezi sa We Connect i odgovarajućim dodatnim ugovorom za podatke o roju, korišćenje je moguće i na seoskim putevima sa samo jednom trakom.5