The rally sport: Svetska premijera novi Polo GTI R5

2018-01-03

Pozornica je postavljena za reli GTI: Volkswagen Polo GTI R5 je predstavljen na uspešnoj svetskoj premijeri. Reli automobil koji je zasnovan na šestoj generaciji novog Pola, prvi put je predstavljen javnosti na zvaničnoj prezentaciji novog Polo GTI u Majorki (Španija) u ponedeljak uveče. Razvoj novog sportskog automobila za reli uključio je iskustvo i znanje stečeno iz četiri svetske titule na vrhunskoj ralli trci, WRC, od 2013. do 2016. godine.

"Predstavljanje novog Polo GTI R5 javnosti je bilo fantastičan trenutak", rekao je direktor Volkswagen Motorsporta Sven Smeets. "Bliska veza sa Polo GTI-om na putu je nepogrešiva.U reli Polo, porodica GTI ima još jednog spektakularnog ambasadora. Naš tim i kolege iz Volkswagen Designa u Wolfsburgu imaju velike zasluge za to. GTI R5 mora da se dokaže u nizu teških scenarija, kako bi se osiguralo da se može izgraditi na uspehu svog prethodnika u rukama korisnika. "

Razvoj Polo GTI R5 je od početka godine u punom zamahu. Početni testovi na asfaltu i šljunku održani su sredinom novembra u Fontjoncouseu u Francuskoj, a nastaviće se i u Velikoj Britaniji u decembru. Odgovornost za ceo projekat leži na tehničkom direktoru Francois-Ksavier "FKS" Demaison, kao i rukovodiocu projekta Jan de Jongh, koji je, kao trkački inženjer, vodio računa o Polo W WRC-u Sebastiena Ogiera od 2013. do 2016. godine.

"Polo GTI R5 je prolazio kroz inicijalne testove bez ikakvih problema. Povratne informacije od test vozača bile su veoma pozitivne", kaže Demaison. "Očigledno je korisno da pozovete iskusan tim inženjera i mehaničara koji su pomogli da se razvije Polo koji je osvojio svetsko prvenstvo. I podrazumeva da, kao što smo imali u prošlosti, takođe koristimo prednost bliske i odlične saradnje sa kolegama iz odeljenja tehničkog razvoja u Wolfsburgu, kao i sa našim kolegama iz Škode, koji nide R5 vozila od 2015. godine. "

Kao proizvodni model - novi Polo GTI - Polo GTI R5 ima moćan četvorocilindrični turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva, koji se montira poprečno ispred prednje osovine. Zapremina reli vozila je ograničena na 1,6 litara, u skladu sa propisima. Ovo je dovoljno za generisanje impresivnih 200 kW (272 KS) i maksimalnog obrtnog momenta od 400 Nm. Sekvencijalni, petostepeni trkački menjač i stalni pogon na sva četiri točka postižu izuzetno ubrzanje na bilo kojoj podlozi - bilo da se radi o asfaltu, šljunku ili snegu. Masa je samo 1,320 kilograma i reli GTI ubrzava od 0 do 100 km / h za samo 4,1 sekunde.

Cookies
Ovaj sajt koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posete prezentacije.
Prihvati i nastavi