Kako funkcioniše toplotna pumpa?

Održivost ima prioritet: Pored karbonsko neutralne1) proizvodnje ID.3 i ID.4, Volkswagen takođe preuzima odgovornost za zaštitu klime prilikom izbora rashladnog sredstva.

Ovde se koristi prva toplotna pumpa na svetu sa prirodnim i klimatski neutralnim rashladnim sredstvom R744. Zahvaljujući visokom stepenu efikasnosti, to je energetski najefikasniji način grejanja električnog vozila kada je spoljna temperatura niska.

U poređenju sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, električno vozilo ne generiše dovoljno sekundarne toplote iz komponenata pogona za dovoljno zagrevanje unutrašnjosti.

Rešenje: visoko efikasan sistem toplotne pumpe komprimuje rashladno sredstvo pod visokim pritiskom. Dobijena toplota koristi se za zagrevanje hladnog vazduha koji protiče kroz nju.

Kao rezultat, za visokonaponsko grejanje koristi se manje energije iz baterije, a dodatne je prednost u odnosu na električna vozila bez toplotne pumpe.

Im Rahmen der Grenzen des Systems.

U retkim slučajevima postoji mogućnost da cene nisu aktuelne. Molimo kontaktirajte Vašeg trgovca za detaljnu kalkulaciju cene. Zadržavamo pravo promena u modelima, varijantama opreme, konstrukciji, opremi, tehničkim podacima, cenama i greškama prilikom unosa podataka. Prikazana vozila u nekim slučajevima prikazuju dodatnu opremu koju je moguće naručiti uz doplatu i koja nije dostupna za sve varijante modela. Molimo Vas informišite se pre zaključivanja ugovora o dodatnoj i serijskoj opremi kao i o tačnoj ceni vozila. ¹ Sve navedene cene su neobavezujuće, nekartelisane preporučene maloprodajne cene i uključuju PDV.

Zatvori
Meni
Zatvoriti meni
Zatvoriti

Potpuno električni ID.4

Ups!
Izgleda da vaš pretraživač nije ažuriran ili web lokacija nije ispravna. Većina pretraživača (ne i MS Internet explorer 11 i stariji) rade.

Preporučujemo da ažurirate vaš pretraživač!
Najnovija verzija može da obezbedi odgovarajuće iskustvo pretraživanja na internetu.

Hvala na poseti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim