Cookies
Ovaj sajt koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posete prezentacije.
Prihvati i nastavi

I.D. Porodica

Budućnosti su potrebni novi pogoni. Rast metropola i gradova, nedostatak fosilnih goriva i klimatske promene donose nove izazove. Električna mobilnost predastavlja jedan odgovor na to.

Odbrojavanje za budućnost.

I.D. će biti lansiran kao električno vozilo kompaktne klase 2020. godine.

I.D. je prvi kompaktan auto kompanije Volkswagen koji će se zasnivati na novorazvijenoj arhitekturi koja se sva bazira na elektrici. Imaće domet do 600 kilometara sa samo jednim punjenjem akumulatora. Sa I.D. moći ćete da ostanete kod kuće dok ste na putu, pošto će Volkswagen-ov Home-Net učiniti mogućim da konektujete svoje vozilo na svoj stan ili kuću. Od 2025. godine I.D. će imati u potpunosti automatizovanu vožnju na komandu.

 

Prvi CUV na električni pogon.

Novi auto I.D. CROZZ koncepta kombinuje vladavinu SUV sa dinamizmom kupea.

Novi I.D. CROZZ je crossover između SUV i kupea sa četvoro vrata koga je Volkswagen dodatno unapredio da bi ga približio serijskoj proizvodnji. Sa širokom haubom, jasno konturisanim blatobranom i crnim krovom visokog sjaja, I.D. CROZZ predstavlja izraz moći i muškosti.  

Unutrašnjost - otvoreni prostor - sa izdašnom količinom prostora i visoko fleksibilnim konceptom sedišta proširen je sa čitavim nizom novih karakteristika. Pošto I.D. CROZZ nema B-stubove, klizna vrata sa velikim obrtnim osloncem mogu da se šriom otvore, omogućavajući vozaču da lako transportuje i kros bicikl.

Novi Volkswagen-ov CleanAir Sistem obezbeđuje da vazduh u unutrašnjosti vozila bude uvek prijatan za udisanje, bez obzira na uslove okruženja. Meni informiše vozača o kvalitetu vazduha unutar auta i o trenutnoj aktivnosti sistema. Poboljšani I.D. CROZZ takođe ima novog glasovnog asistenta koji može da otvara i zatvara vrata kada mu se da jednostavna glasovna komanda. Druge komande mogu da aktiviraju i deaktiviraju u potpuno autonomni ,,I.D. Pilot" režim.

 

Novi I.D. CROZZ ima sve - to je sportski auto, interaktivan, bez emisija, sa električnim 4MOTION sistemom pogona na svim točkovima koji omogućava savršenu bezbednost, čak i na klizavim površinam a i u nepovoljnim vremenskim uslovima. Na svakoj prednjoj i zadnjoj osovini nalazi se motor i distribucija snage je regulisana preko električnog kardana. 225 kW (snaga sistema) SUV ima domet od 500 kilometara (NEDC**) po jednom punjenju baterije. Sa centralno integrisanom beterijom i dva pogonska sklopa napred i pozadi, težina I.D. CROZZ je savršeno izbalansirana. To znači da on poseduje karakteristike rukovanja vozilom kao i Golf GTI (Golf GTI: potrošnja goriva u l/100 km: u bradu 8,2 - 7,8 / van grada 5,5 - 5,3 / kombinovano 6,4 - 6,3; CO₂ emisije kombinovano g/km: 148 - 145; klasa efikasnosti: D).  Ovo je dobrim delom zbog donjeg stroja vozila prigušenja, novorazvijenog multi-link zadnjeg vešanja i novih MacPherson noga.

Kamper sutrašnjice će upravljati sam sobom.

I.D. Buzz je prvo multivarijabilno električno dostavno vozilo na svetu sa potpuno automaizovanim režimom vožnje.

On daje pravi doživljaj prostora, jer ima do osam sedišta i dva velika prtljažnika. Poseduje LED ,,oči" umesto farova i otvara ih kada se startuje. Kada želi da skrene sa puta, LED farovi svetle u pravcu kojim se ide. Kada registruje ljude na ivici puta, gleda ih. Električni domet ovog vozila je 600 km (NEDC**). Baterija koristi indukciono punjenje ili se može konektivati na stanicu za punjenje. Baterija dostiže 80% kapaciteta nakon 30 minuta punjenja na 150 kW (DC).

I.D. BUZZ daje pravi osećaj prostora zbog svog električnog pogona, prostora u kome se mogu smestiti do osam sedišta, kao i zbog dva velika prtljažnika - jedan napred i jedan pozadi. Volan je potpuno redizajniran. Unutrašnjost vozila nema nikakve radijalne šipke ili dugmiće, već neku vrstu dodirne table (touchpad) sa kapacitivnim senzorima.  

Budući I.D. BUZZ Pilot će imati navigaciju korišćenjem AR displeja iznad glave. On će projektovati grafikone sa informacijama, kao što su strelice koje pokazuju pravac navigacije, do vidnog polja vozača na vetrobranu, koje se nalaze nekih 7 do 15 metara ispred vozača.