Za najbolje moguće iskustvo na ovoj web prezentaciji
Ova stranica koristi kolačiće za najbolje moguće korisničko iskustvo. Nastavljajući da koristite našu web stranicu prihvatate upotrebu naših kolačića (eng. Cookies) (osnovnih kolačića). Kolačići sa zahtevanim obaveznim odobrenjem (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizovani sadržaj) biće aktivni tek nakon njihove eksplicitne aktivacije. Ako pristanete na upotrebu kolačića, identifikacioni podaci će biti obrađeni od strane naših partnera (dobavljača kolačića i dobavljača IT usluga). Za ovu web stranicu i kolačiće odgovoran je Porsche SCG doo. Dodatne informacije o korišćenim kolačićima i njihovoj deaktivaciji mogu se naći u našoj strani o politici privatnosti i smernicama za kolačiće.
Aktivirati sve kolačiće
Zatvoriti meni
Zatvoriti

Inovativni, efikasni i štedljivi Benzinski motori iz Volkswagena

 

Motori, koji misle.

Velika snaga uz malu potrošnju.

Volkswagen podstiče razvoj inovativnih modela sa održivim pogonima. Velika ponuda modela za maksimalno zadovoljstvo u vožnji uz minimalnu potrošnju goriva zahvaljujući inovativnim i efikasnim benzinskim motorima. Ponuda se kreće od ekonomičnih MPI motora do najsavremenijih TSI motora, kao što su: B. novi Golf Motor 1.5 TSI ACT BlueMotion sa 96 kW / 130 KS sa aktivnim upravljanjem cilindrima (ACT) i funkcijom krstarenja.

Tehnologija iz Volkswagena

Multipoint Injection (MPI)
Turbocharged Stratified Injection (TSI)
Downsizing
Menadžment aktivnosti cilindara (ACT)

Multipoint Injection (MPI)

Kod ubrizgavanja usisnog razvodnika, formiranje smeše se odvija u usisnom razvodniku pre usisnog ventila. Multipoint ubrizgavanje (MPI) identifikuje sistem ubrizgavanja sa jednim ventilom za ubrizgavanje po cilindru. Efikasna MPI tehnologija je odlična i polo koji se koristi.

Turbocharged Stratified Injection (TSI)

TSI (Turbocharged Stratified Injection) znači direktno ubrizgavanje, Volkswagen pogonskih benzinskih motora. Inovativni TSI motori kombinuju pozitivne kvalitete dizel i benzinskih motora sa direktnim ubrizgavanjem za najveće zahteve i maksimalno zadovoljstvo u vožnji. Sve TSI motore karakteriše mala potrošnja goriva, velika snaga i veliki obrtni moment čak i pri malim brzinama.

Downsizing

Volkswagen koristi tehniku smanjivanja. Motori proizvode visoke performanse uprkos relativno malim zapreminama benzinskih motora. Kombinacija malog prenosa, turbo-punjenja i direktnog ubrizgavanja omogućava ravnomerno snabdevanje energijom i izuzetnu efikasnost. Ova tehnologija je trenutno jedan od najefikasnijih načina za uštedu goriva u automobilskoj industriji.

Aktinost Menadžment cilindara (ACT)

Uštedite gorivo. Deaktivacija cilindra ovo omogućava. Ako je potrebna manja snaga motora tokom vožnje, dva od četiri cilindra mogu da se isključe (obaveštenje na multifunkcijskom displeju). Zbog toga potrošnja goriva znatno opada, što ne utiče na uobičajeno ravnomernu brzinu. Motori sa ACT dostupni su za 1.4 TSI i 1.5 TSI u mnogim Volkswagen modelima.

TSI-Istaknuti detalji

1,5 TSI 96 kW / 130 PS ACT BlueMotion (Zylinderabschaltung & Segeln)
1.5 TSI 110 kW / 150 PS ACT (Deaktivacija cilindara)
Pobednik na "Engine of the Year"

1,5 TSI 96 kW / 130 PS ACT BlueMotion (Deaktivacija cilindara & krstarenje)

Najnoviji član porodice benzinskih motora je novi 1.5 TSI BlueMotion sa 96 kW / 130 KS (trenutno za Golf, Golf Variant i Golf Sportsvan). U kombinaciji sa DSG menjačem, ekonomični turbo-punjač sa direktnim ubrizgavanjem u rasponu brzina do 130 km / h potpuno se isključuje kada vozač oduzme gas: vozilo „krstari“. Kompaktna litijum-jonska baterija istovremeno napaja potrošače električne energije kao što su brisači vetrobranskog stakla, farovi ili audio sistem. Sistem smanjuje potrošnju goriva u praktičnom radu za do 0,4 litra / 100 km, u poređenju sa današnjom funkcijom krstarenja dok motor radi, iznosi 0,2 l / 100 km.

1.5 TSI 110 kW / 150 PS ACT (Deaktivacija cilindara)

High-tech benzinski motor: Napredni 1.5 TSI ACT sa 110 kW / 150 KS i aktivnim upravljanjem cilindra jedan je od najmodernijih benzinskih motora na svetu. Isključuje dva od svoja četiri cilindra kako bi uštedeo gorivo čim situacija u vožnji to dozvoli. Dostupan je u Golf modelima, novom T-Rocu i novom Arteonu.

Pobednik na "Engine of the Year"

Ukupno 13 trofeja - osam pobeda u klasi, dve ukupne pobede, dve nagrade „Najbolji novi motor“ i jedna nagrada „Zeleni motor godine“ - Volkswagen je od 2006. dobio od žirija „Motor godine“ za kontinuirano evoluirajući 1.4 litarski TSI motor sa unutrašnjom oznakom EA 211. Komisija sastavljena od 87 međunarodnih novinara, dala je TSI tehnologiji istorijski pobednički uspeh.

TSI EVO Motori

Efikasni i dinamični