Za najbolje moguće iskustvo na ovoj web prezentaciji
Ova stranica koristi kolačiće za najbolje moguće korisničko iskustvo. Nastavljajući da koristite našu web stranicu prihvatate upotrebu naših kolačića (eng. Cookies) (osnovnih kolačića). Kolačići sa zahtevanim obaveznim odobrenjem (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizovani sadržaj) biće aktivni tek nakon njihove eksplicitne aktivacije. Ako pristanete na upotrebu kolačića, identifikacioni podaci će biti obrađeni od strane naših partnera (dobavljača kolačića i dobavljača IT usluga). Za ovu web stranicu i kolačiće odgovoran je Porsche SCG doo. Dodatne informacije o korišćenim kolačićima i njihovoj deaktivaciji mogu se naći u našoj strani o politici privatnosti i smernicama za kolačiće.
Aktivirati sve kolačiće
Zatvoriti meni
Zatvoriti

Sistemi asistencije iz Volkswagena Komforna vožnja

 

Sistemi asistencije su od velike pomoći tokom vožnje.

Gust saobraćaj, monoton put, velike udaljenosti i loša vidljivost opterećuju koncentraciju. Volkswagen sistemi za asistencijeu vozaču mogu vam olakšati mnoge stresne situacije i pomoći u sprečavanju nesreća u granicama mogućnosti sistema. Pogledajte pregled i otkrijte sisteme asistencije.

Adaptive Cruise Control ACC

Asistencija u održavanju prave udaljenosti.

Automatska kontrola udaljenosti ACC detektuje saobraćaj ispred unutar sistemskih ograničenja uz pomoć radarskog senzora i na taj način pomaže da se automatski reguliše željena udaljenost kao i funkcija zadate brzine. Na primer, ako vozilo ispred uspori, sistem prilagođava udaljenost i brzinu novoj situaciji bez potrebe da vozač mora da interveniše. Zavisno od modela, sistem čak polako koči do zastoja i automatski se ponovo pokreće.

Automatska kontrola udaljenosti ACC asistira vozaču, koji uvek u svakom trenutku može da preuzme kontrolu nad vozilom. Vozač može da deaktivira sistem u bilo kom trenutku isključivanjem, kočenjem ili ubrzavanjem.

„Blind Spot“-senzor

Ništa ne ostaje neotkriveno.

Sa zadnje strane Volkswagena nalaze radarski senzori, koji prate prostor iza i pored vozila. N ataj način druga vozila mogu da se prepoznaju u dometu od 20 metara unutar granica mogućnosti sistema.

Senzor "slepe tačke" radi od brzine od 15km/h i može da obavesti vozača o drugom vozilu ili objektu u vidnom polju pomoću LED indikatora u spoljnom retrovizoru. Ako je pokazivač pravca i dalje uključen ili je uočena promena trake, LED indikator počinje da treperi.

Senzor "Blind Spot" dolazi u kombinaciji sa Asistencijom za parkiranje.

Lane Assist

Pomaže da ostanete u kolovoznoj traci.

Asistent za kolovozne trake "Lane Assist" pokreće se preko multifunkcijskog displeja i aktivan je pri brzini od 65 km / h. Modul kamera u području retrovizora detektuje oznake trake i procenjuje položaj vozila. Kada vozilo napušta traku, "Lane Assist" upozorava vozača u granicama mogućnosti sistema u zavisnosti od modela, zvučnim signalom, vibracijom upravljača ili korektivnom intervencijom upravljanja. Signal je uvek pristojan, kako ne bi došlo do uznemiravanja vozača. Sistem se neće aktivirati ako je prethodno uključen pokazivač pravca.

Light Assist

Uvek odgovarajuće svetlo.

Kod sistema "Light Assist" kamera na unutrašnjem retrovozoru prati saobraćaj. Od brzine od 60 km/h i u potpunom mraku, "Light Assist" automatski uključuje duga svetla. Sistem detektuje vozila ispred i vozila koja dolaze u susret i automatski gasi duga svetla da ne dođe do zaslepljivanja.

Dynamic Light Assist

Dinamična regulacija svetlosnog snopa

U sistemu "Dinamic Light Assist", kamera na retrovizoru prati saobraćaj. Pri brzini od 60 km/h i u potpunom mraku, "Dinamic Light Assist" automatski uključuje dugačka svetla. Ako sistem prepozna vozila ispred i iz suprotnog pravca, dugi snop se automatski isključuje kako bi se izbeglo zaslepljivanje drugih učesnika u saobraćaju.

*Neosvetljeni pešaci se ne prepoznaju, glavna svetla moraju se isključiti ručno.

Detekcija zamora.

Predlaže pauzu, kada prepozna zamor.

Otkrivanje umora zasniva se na kretanju upravljača. Upravljač se po malo pomera tokom normalne vožnje. U slučaju umornog vozača sa druge strane, upravljač se ne pokreće. Zbog ovog karakterističnog ponašanja upravljača, kao i doba dana i vremena vožnje, umor se prepoznaje unutar mogućnosti sistema, a vozač će biti optički i akustički upozoren.

Side Assist

Bezbedno sa svake strane

Dva bočna i zadnja radarska senzora su odgovorni za pozadinu vozila. Ako se vozila otkriju u području detekcije senzora iza ili pored vozila, "Side Assist" upozorava vozača prigušenim (informativnim) lampicama ili treperavim (upozoravajućim) lampicama upozorenja u spoljnim retrovizorima.

Side Assist deluje u granicama mogućnosti sistema i nudi se u kombinaciji sa sistem za parkiranje.

Prepoznavanje saobraćajnih znaka

Dobra informisanost.

Sistem koristi kameru za snimanje saobraćajnih znakova na putu. Informacij es eprikazuju na višenamenskom displeju i / ili na ekranu radio i navigacionog sistema. Za optimalno predstavljanje, prepoznavanje saobraćajnih znakova obrađuje tri različite vrste informacija: "Otkriveni saobraćajni znakovi", "Informacije sa navigacionog uređaja" i "Trenutni podaci o vozilu". Saobraćajni znaci koje je otkrila kamera procenjuju se zbog verodostojnosti, relevantnosti i validnosti. U isto vreme, sistem analizira podatke o vozilu. Na kraju procenjuje situaciju i vozaču predstavlja trenutno prepoznate saobraćajne znakove unutar sistemskih ograničenja.

Sistem može da prepozna saobraćajne znakove samo u ograničenom obimu, tj. nije u mogućnosti da ih prepozna ako su pokriveni ili zaprljani.¹

Asistent za zastoje

Opušteno kroz saobraćajnu gužvu.

Automatska kontrola udaljenosti ACC i sistem asistencije "Lane Assist" su važne komponente asistenta za saobraćajne zastoje. Sa radarom napred, prati se put. Kamera iza retrovizora takođe otkriva označavanje trake. Dakle, ispod 60 km/h automatski može da se zadržava udaljenost do vozila ispred. Ako dođe do zaustavljanja saobraćaja, sistem koči - čak i do potpunog zaustavljanja. Pokretanje se ponovo odvija bez vozača. Kontrolom gasa, kočnice i upravljanja, asistent za saobraćajne zastoje omogućava poluautomatsko praćenje vožnje u okviru sistemskih ograničenja. Vozač je rasterećen, ali zadržava kontrolu jer može u svakom trenutku da je preuzme od sistema.